Morgon blogga!!

Hejsan!
Vi vaknade för en stund sedan. Ovanligt tidigt xD
Vi har inte ätit en men ska nog snart det.
Idag ska vi nog inte gör så mycket fridas pappa kommer
någon gång  vi 2 tiden tror jag ! :)
I går hade jag det jätte skoj vet inte om Frida och Hannah hade det men
det får jag väl hoppas elr vad tycker ni ;)
Jag har nog inte skrattat så mycket så jag får "jätte" ont i magen ;)
Haha men jag hade kul i alla fall och det är väl huvudsaken elr?
När Frida har åkt hem i dag och mamma har kommit hem ska jag iväg och rida
i dingle elller tanum vet inte riktigt än, men  det är för att jag ska ju tävla imorgon
i munkedal! någon som ska dit??
Men sen när vi har kommit hem efter det ska jag nog ut och springa!!!
Aa asså jsg gör allt så kort fattat så nu har jag typ berättat allt xd
Men bloggar mer sen i dag!
Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0