Nytt nytt nytt!

Hejsan hejsan.

Var ett tag sedan jag bloggade här käns det som. För nu har jag tagit en lite liten blogg paus på min andra blogg för jag kände att jag bloggade där hela tiden men inte här.
Så a, men för er som kanske undra så bloggar jag där på fredag igen tror jag :)

I alla fall ni kanske ser den nya designen om inte får ni uppdatera sidan!
Lina hade typ ett lite önskemål att den skulle vara svart och rosa men då sa jag vit och rosa då sa hon okej så, såhär blev den. Vet inte riktigt om Lina tycker om den om hon inte gör det så får jag göra en ny!
Först tänkte jag att vi skulle ha en anan "bakgrund" men jag orkade faktiskt inte fixa det.

Så nu har ni kanske något att se farm imot!?
Hoppas den duger för er sålänge i alla fall.
Skriv en kommentar och säg vad du tycker :)
Själv tyckte jag den blev sådär men det är bara för jag själv gjort den! ^^ (men jag gillar den endå ganska mycket)

I alla fall... idag ar det ingen träning för mig :(
Den blev inställd inte för jag vet varför.
Så imorgon får jag försöka att skicka ut och springa... jag tycker det är så tråkigt men jag gör det för min del och för konditionens skull. Har inte så mycket mer att berätta idag.

Tror jag ska hoppa in i duschen nu och senare blir det väl tv!
P E A C E T O Y O U M A N !

Kommentarer
Postat av: Elina

Fint :D

2011-02-08 @ 19:04:48
URL: http://elinasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0