Onsdagen den 2 februari 2011.

Idag har det varit skola som vanligt.
Haha, ursäkta att jag skrattar men min kusin Ellen hon är så klantig så det inte är sant.
Fast hon gjorde det nog inte med mening. Det var såhär i alla fall.
Hon hade varit ute men sin hund och gått.
Så hade hon halkat och typ flygit in i en sten vägg en såndär knölig, du vet !?
Då hade hon skrapat utt halva ansiktet, det märks att hon är en Hermansson ;)

Men nu till lite annat. Skolan har varit helt okej tycker jag.
Slutade tidigt och det är alltid lika skönt, haha.
Vet inte riktigt vad jag ska säga mer. Imorgon är det torsdag, jobbigaste dagen tycker jag.
Men efter det är det ju fredag.

Nej sedan får jag ta ut Elton en sväng. Och så ska jag laga mina tights.
För jag ramlade också idag haha, så det gick lite hål på dom.
Aja ha det gött, haj!
(samma inlägg på min andra blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0