SJUK!!! :(((

Hej!
Aa idag är jag typ sjuk :(
Och det är inte kul!!!!....
Jag typ mår illa och har typ blåsor i munen/halsen och jag hostar och har lite feber!.
Ingen kul dag för Lina idag inte! :/
Jag får se om jag kommer till skolan i morgon, får liksom se under dagen hur jag mår och
om jag orkar, för just nu orkar jag ingenting!!!!!!!
Men jag ska göra vad jag kan för att komma till skolan men jag kan ju liksom inte göra så mycket
mer en att vila och då är det liksom svårt att säga om jag kommer till skolan i morgon nu på morgonen
det känns som att detta kommer bli ett väldigt kort inlägg men jag orkar inte.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Usch krya!<3

Älskar eran blogg skit fin!

2011-02-28 @ 09:00:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0