2011 = träningsåret?

Jag är så himla sugen på at börja träna igen!
Och ja... jag är ju inte den som är jätte aktiv jag kanske ligger mer på den lata sidan.
Men detta året ska jag försöka träna så mycket som möjligt.
Haha, men om det håller det vet man inte...
Om jag ska träna så mycket som möjligt tror jag min vecka kommer se ut såhär:

Måndag: Styrketräning (axlar, ben, mage, rygg & armar 4x20)
Tisdag: Träning med tjejlaget om det blir ett tjej lag annas blir det med blandlaget.
Onsdag:Promenad (ca 2,5 km)
Torsdag: Styrketräning (axlar, ben, mage, rygg & armar 4x20)
Fredag: Träning med tjejlaget om det blir av...
Lördag: Styrketräning (axlar, ben, mage, rygg & armar 4x20)
Söndag: Promenad (ca 2,5 km)

Så kanske det kommer se ut!?
Efter som jag inte håller på med så mycket på fritiden förutom basketen så får jag göra detta...
Och Styrketräning tycker jag är ganska kul :)
Jag har typ en maskin eller aa som man kan styrketräna på den brukar jag andvända.
Och så måste jag införskaffa en pilatesboll!!!!
Dom är jätte bra att träna med jag hittade en övning på en tjejs blogg. (Bea, titta hennesblogg)
Den bloggen är super tycker jag.

Men det var väl det jag ville säga så länge.
Sticker väl snart till Martina eller så kommer hon hit :)
See ya and peace out ♣


Kommentarer
Postat av: Angel

Jag har också bestämt mig för att börja träna ordentligt i år. Har även kollat på en pilatesboll men inte hittat någon så stor som jag vill ha än...

2011-01-09 @ 15:11:34
URL: http://samveten.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0