Alla dessa rubriker...

Hejsan på er, hoppas ni har haft en lika bra dag som jag har.

I alla fall jag vaknade vid en halvsju men jag stod inte utt förren tjugoi sju.
Jag gick upp sminkade mig och fixade kläderna.
Åt frukost fixade Eltons mat gick ut med han så han fick gjort av sig ^^
När jag kom in var det nästan dags att gå till Martina så vi kunde gå till skolan.

När jag kom till skolan hände inte så mycket.
Men efter lunchen hände det grejer, HAHA!
Jag, Lina och Michaela hade skit kul vi typ aa haha det går inte att förklara.
Sedan efter det så satt jag, Lina, Moa och Michaela och snackade.
Så körde vi en lek och den gick ut på att alla skulle säga var sitt ord eller säga punk, utropstäcken eller frågetecken.
Och ja, det blev en den misstolkningar och äkliga meningar, men vi hade skit kul!
Det var huvudsaken.

Men när jag kom hem gick jag ut med Elton igen.
Efter det så åt jag lite och sedan gjorde jag läxa, ska göra lite Svenska sedan hade jag tänkt.

Och imorgon blir det musiklektion för första gången detta året :)
Hoppas vi får spela våra instrument, jag har gitarr.
Och på fredag ska Lina med mig hem troligtvis och så ska vi äta Aladdin

Nu till en anna sak. Ni ska få höra en 10årig tjej som sjunger 7kt bra!
Jag tror hon är 10 år i alla fall. Hon heter Willow Smith.

7kt bra tycker jag hon är och cool också.
Men detta var allt för mig, ha det bra PUSS!
p.s chattar med min pappa på fb, han ägar ju på´t :)

Kommentarer
Postat av: sofia

hej, hur mår du?

Haha. det värkar ju som om du har haft en bra dag i alla fall :)

2011-01-11 @ 19:16:17
Postat av: michaela :D

Var är bilden? xd

2011-01-11 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0