Dagen med Martina :)

Hej hej på er alla :)

Hoppas ni har haft en bra dag det har jag haft i alla fall :)
Jag gick till Martina vid en 12 eller 13 kanske och då gjorde vi inte så mycket.
Vi gick ut och fotade typ lite men det var lite svårt att gå, det var halkigt.
Sedan gick vi in då åt vi mat, kötfärsås det gick att äta.

Efter det satte vi oss vid datan och snackade lite om barndommen.
Så tog vi kort på vatten, det är kul ju! Ni måste tästa kan bli jätte bra bilder.
Och efter det åt vi fika, mysigt.

Efter det gjorde jag inte så mycket, så skulle jag hem vid en 18.10.
Men bilderna kommer kanske imorgon..

Kommentarer
Postat av: Missbelle- everybody loves me!

Den är faktiskt köpt på Clas olsson :P

jag vet nte hur man stavar de , menmen ;)

2011-01-09 @ 20:45:32
URL: http://missbelle.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0