huvudvärk = måndagar

Alltid på måndagar får jag huvudvärk, stöörraaannndddee!
I alla fall skolan har varit bra tycker jag.
Måndagar brukar vara ganska softa fast ändå får jag huvudärk.
Sedan ska jag göra lite läxor eller jag ska nog ta och göra dom nu... det är ju bara spanska.
Efter det kommer jag nog äta men efter det hade jag tänkt att träna.

Imorgon blir det också tränig och det innebär basket.
Ska bli kul tycker jag, hoppas vi blir många tjejer imorgon ^^
Asså fortfarande kan jag inte ladda upp klipp från youtube, någon som vet varför eller!?

Just nu sitter jag och väntar på att Lina ska logga in på skype så vi kan snacka lite.
Men hennes skol buss tar lång tid att åka om man säger så.
Vet inget riktigt vad jag ska skriva mer.
Så nu får ha det så bra så ses vi.
P.S har tänt på en ny design ni kanske får se den nu i vecken ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0