Lite tränings verk, biffen vet ni ;)

Rubriken sägger väl nästan allt, right? ;)

Jaja... har tränings verk i magen efter träningen igår.
Men det hade inte Michaela så hon är inte lika biff som jag.
Idag ver det i alla fall skola och den var kul idag med.
På so:n hade vi den snygga läraren/vikarien "igen" fy va det är störande.
Haha, men idag var klassen lite lugnare än vad den var igår det var säkert för vi var fler killar.
Men det gick bra det var en jätte soft lektion.

Om en timme kanske ska jag äta efter det tror jag att jag går ut och går med mamma.
Efter det kanske jag fixar lite bilder på mina pippifåglar och sådär.
Imorgon är det torsdag hatar torsdagar faktisk. Dom är 7kt jobbiga typ inga raster...

Har inte så mycket mer att skriva. Vi ses PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0