måndagen den 10 januari 2011.

Hejsan hejsan...

Idag var det första dagen i skolan, jag var ovanligt pigg idag när jag vaknade :D
Haha, det gick fort att göra sig iordning idag tyckte jag.
Men vilket väder det är, blåser som bara den och jätte halt.
Och jag läste att det skulle bli mer snö på torsdag och fredag.

I alla fall skolan har varit okej idag.
Idrotten var ganska kul idag ändå, fast segt att ha det första timman.
Men jag vet gött sur ett tag, vi fick tre läxor och ett förhör på fredag och ett prov nästa torsdag.
Detta är första degen den ska vara slapp och inte jobbig.
Nej nu har jag i alla fall ont i huvudet...

Men sedan tror jag att jag ska ta mig en varmchoklad med grädde till familjen annorlunda :)
I alla fall lyssna på detta:

Martina visde mig denna, det är Paow och hennes pojkvänn Hugo.
Hon sjunger ju inte så dåligt endå... Men jag tycker vidion är lite överdriven!
Aja ni får ha det såbra så ses vi, PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0