Mormor!

Hejsan!
Idag har det ju vart skolan. Äntligen Fredag!
Haha  vi hade ju rast efter lunchen och då typ
Va jag, Hannah och Alice nere i centrum. och köpte godis :)
Så när vi kom upp till skolan igen så typ haha satt vi vid några
kompisar: Frida, Moa, Felicia, Nathalie, Kikki och några mer!
Så lyssnade Felicia på Moas musik på hennes telefon, och så typ
började hon as garva, och jag bara haha vad är det!? Då lyssnade hon
på en låt som dom typ skrek massa skit saker haha den va faktiskt
rätt rolig ;) Men asså ni skulle bara sätt henne. haha hon skrattade
så jag trodde hon skulle dö.! hahaha...
´
Just nu bråkar jag med min lilla syster, hon tror att hon är så jävla cool
bara för att hon är med en kompis!!!!!!!!!!....
Jag hatar henne ibland! :@
´
I morgon ska jag, Mamma och Elin till mormor och sova där tills
på söndag men bloggar nog en då. Mormor har ju data ;)
Den är as cool.
Fattar inte att gamlingar har så coola datorer ;)
Jag diggar min mormor helt klart!.
Hiss och diss!

*Fredag nu!
*Ska till mormor i morgon!
*Rida indra snart!
*Fikar nu;)

*Ska åka skridskor i skolan på måndag!
*Winston kommer inte hem på ett tag!
*Lite pengar på mobilen!
*Kalt ute!
´
Men vi ses kanske i kväll elr i morgon!
Puss Lina!


Kommentarer
Postat av: hannah

haha, diggar gamlingarnas dator ? xD

haha du e skön du Lina :D

Vem e Elin med ?:D

2011-01-21 @ 19:33:56
URL: http://ponnyhoppryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0