time to bake!?

Ja, det kan man väl lugnt säga att det är.
Tror jag ska baka cupcakes på fredag eller lördag.
Jag lägger ut recept och bild när jag gjort det.

I alla fall jag bloggade inte igår för att jag var så 7kt trött.
Men det gick bra där inne alla vätska i öronen hade försvunit, skönt.
Idag händer inte så mycket tror jag, jag och pappa kanske ska åka och titta på ett teleobjektiv till mig.
Eller rättare sagt jag hoppas vi ska det och att det är pappas kompis så vi får det för ett billigare pris :)
Så kommer kanske min kusin Linnea hit och sover över tills imorgon eller imorgon tills på fredag :)

Och imorgon blir det då kalas för min lilla going, kusinen Noel.
Han ska få en motorcykel tror jag det var eler något, haha.

Har inte så mycket mer att skriva, bloggar kanske mer sedan.
See ya and peace out ♣


Kommentarer
Postat av: sofia.

oj, gud vad kul med ett teleobjektiv...

Haha, fasta jag vet ju inte hur det käns för jag har ingen systemkamra! ^^

2011-01-05 @ 17:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0