Dag 3: det här får mig att må bättre!

Hejsan!
Det här får mig att må bättre!: Min allra bästa kompisar dom är så underbara.
Ibland är det ju liksom så att man är mer med den andra en dag och liksom så men så är väl livet!? Det tycker ialla fall jag! Men mina kompisar är värkligen bäst, dom kan få mig på ett sånt humör som ingen annan kan även fast man bråkar ibland men liksom vadå da ingen bryrsig endå ;)
Den blev inte så mycket men mina kompisar är BÄST! och då kan dom få mig att må bättre!

Men min häst Indra kan få mig på det allra bästa humöret, det kan ingen slå!!!
För min Indra är det bäst som någon sin hänt mig och när det går bra för oss då, då är jag som en prinsessa och inte en liten groda som hoppar runt och lever livet! ;) För när man är en prinsessa är man på det bästa humöret som finns visst är det så!? ;) <3
Puss och kram Lina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0