Just nu en ledsen Lina! :/....

Hejsan..
Ska snart berätta varför jag är lite ledsen!
Dagen:
Jo den har vart helt okej, va lite trött på morgonen men vem är inte det liksom haha. Sen när jag kom till skolan så typ va det gympa, vi hade styrke övninger, haha jag trodde jag skulle skratta så jag dog. Jag och Alice va en grupp för man skulle dela in sig två och två och då va vi, så skulle vi typ åka på mage på en liten bräda eller hur man nu ska förklara det ;) så jag och Alice typ åkte runt hela salen och typ skratta och alla andra bara typ titta på oss som att vi va duma i huvudet xd haha en bra start på dagen! :D
sen dom andra lektionerna va väl okej.
På so:n såg vi på film "Super hjältarna" haha (Y) den va väl okej den också men en normal film att se när man går i 7:an ;)
Sen när jag kom hem så red jag och Elin och det är nu jag snart blir ledsen!
Allting va jätte bra och Indra skötte sig jätte bra!! :D
Nu kanske ni undrar varför jag då blev ledsen, men det va så här: När vi kom hem så fick jag se att Indra hade ont typ vid manken så jag sprang in till mamma och sa till henne och hon kom och kollade på henne vi såg ingen så mamma ringde till Sara, men då skulle jag lägga på henne täket och då hade hon ett jätte stort sår så typ kanske ska åka till vetrinär och massa skit :(
Och det är ju så att om den man ÄLSKAR gör sig illa så klart att man blir ledsen då! Det hade väl ni med blivigt!?
Kram Lina!<3



Indra jag älskar dej och jag vill aldrig missta dej!! :O <3333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0