rubrik frågetecken

Tråkig söndag som vanligt.
Hoppas allt är bra med er i alla fall, själv känner jag mig inte helt hundra.
Men men, idag har jag inte gjort så mycket städat som jag måste göra varannan söndag.
Vad ska jag berätta!?
Det senaste i bloggen har ju inte varit det roligaste och det tycker nog Lina också.
Har ju varit en hel del kommentaren och det har ju inte varit som snällaste.
Men jag vet vilka det är så ni är inte anonyma!
Ni ser ju själva i inlägget under och jag vet med den anonyma är så aa.
Och jag kan ju säga det att det är en hon och jag känner henne.
Ska snacka med henne lite...
Aja inte mer sånna tråkiga saker. Jag har faktiskt funderat på en ny design! :)
En ljusblå vad tror ni om det? Men får ju först prata med Lina om det!
Tror inte jag hör av mig senare i alla fall.
F R E D ! ♣
/frida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0