Svar till anonym!

från ? :Men när du hade egen blogg bloggade du ju nästan bara på din egna. Frida gör så gott hon kan, hon har ju brytit armen så det kanske inte är så lätt. När jag bröt armen så hade jag väldigt kort stubin och bröt ihop väldigt lätt.
Svar!: Jag fattar vad du menar, och jag har inte klagat på henne heller, och jag fattar att det måste vara jobbit att ha brytit armen. Men det va ju inte jag som klagade på mig själv när jag hade en egn blogg, för då tyckte Frida att jag bloggade för lite på denna bloggen så då la jag ner den för att hon skulle bli nöjd/glad!
Och tycker du så illa om mig så våga skriv ditt namn istället!
/ Lina!!! "/
:S ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag heter hanna. Skriver från min mobil så det går typ inte att skriva namnet där ;)

2011-03-29 @ 19:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0