Svar: Till en i din klass!

Postat av: en i din klass!
Hej :D
jag vill gärna att du svarar på denna kommentar för jag vågar inte fråga i skolan...
Frida har inte bloggat på väldigt länge och hon uppdaterar på sin andra blogg så det måste ju vara något fel. I skolan så pratar ni inte heller med varandra och skit så jag undrar...
Är du och Frida inte vänner längre?
Sv; Jo vi är vänner! :D
Och visst Frida bloggar inte så mycket på denna bloggen, men jag förstår henne för jag har också haft en egen blogg och det är inte lätt att hinna med. och visst anske det hade vart roligt om hon bloggar mer men det är ju hennes val eller hur!? :D
Vem är du? En i din klass? :D
Kul att du frågade ialla fall.
Kram Lina!

Kommentarer
Postat av: alva

haha jag bara kommentera för att det skulle bli lite kul på eran blogg och så får frida ryck så jag slutar läsa eran blogg nu

2011-03-04 @ 15:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0