varit hemma idag och kommer vara det imorgon också...

Rubriken säger ju inte allt. Men lite i alla fall :)
Har fortfarande lite ont i armen men inte lika mycket.
Äter lite alvedon eller hur det stavas!? ^^,
Har inte så mycket att skriva. Här om dagen kom Martina hit med en blomma som jag sa va?
Gullit i alla fall :)
På onsdag blir det skola så får jag testa hur det är vi går kort dag då så det passar bra!
Jaha.. vad ska jag säga, idag försökte jag fota med aliminiumfolie son reflexskärm men det gick inge bra!
Så snart som möjligt ska jag beställa en reflexskärm och ett close up filter :)
Nej ni får nöja er med detta så hörs vi nog.
PUSS/ frida.
Detta hjärtat fick jag också av Martina het var med! (oredigerad bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0